В квітні місяці 2024 року зі студентами факультету української філології, психолого-педагогічного факультету та факультету педагогічної освіти  відбулась онлайн-зустріч на тему: «Соціально‑психологічний конфлікт», на якій здобувачі освіти ознайомились з поняттям «Конфлікт», «Міжособистісні конфлікти». Ознайомилися з техніками вирішення конфлікту. Загальна кількість здобувачів освіти - 49 осіб.

 

0-02-05-9ba6f528387479499df23cbbbeb61d34934f66d3c4a4922dc1bfc69e403b44aa_62df86fbc46f160e.jpeg

0-02-05-7b50b925006d68679b15e965f9ef9808725cbcbb7da3bcddfd918562d25a5308_f5ac2dfea143dc4d.jpeg

        Найкращі моменти свого життя ми пов’язуємо із ситуаціями, коли існує злагода між людьми, мир і взаєморозуміння. Однак, взаємини між людьми бувають різними: як такими, що стимулюють співпрацю і товариськість, так і такими, що призводять до суперечок і протистоянь. Часто непорозуміння стають причиною появи образ, ворожості та ненависті. Ці та подібні негативні ситуації називають конфліктами. В процесі життя людина постійно стикається з різними конфліктними ситуаціями, які, зазвичай, викликають негативні емоції і поведінкові реакції. Конфлікти – це закономірне явище людського існування, яке має і позитивне значення. Конструктивність конфлікту   полягає в тому, що він, незважаючи на руйнівний характер, забезпечує  розвиток стосунків між людьми і запобігає застою, стагнації взаємодії між суб'єктами спілкування. Крім того, конфлікти сприяють формуванню «психологічного імунітету», завдяки чому, людина набуває соціального досвіду, стає більш стійкою до впливу різноманітних конфліктогенів. Конфлікти формують відповідальність і небайдужість, стимулюють оновлення і поліпшення відносин між людьми.

        Соціально‑психологічний конфлікт – це особливий вид міжособистісної взаємодії, в основі якої лежить об’єктивна суперечність цілей, інтересів і думок між опонентами. Це зіткнення протилежно спрямованих  позицій, що може проявлятись у різних формах і, навіть у вигляді агресивної поведінки.  Найважливішою особливістю конфлікту є характер потреби людини, за задоволення якої вона бореться. У цій боротьбі людина може вдаватися до раніше не властивих їй дій та переживати різноманітні дисфункціональні стани: обурення, лють, роздратування і т.д.

image001-2.jpg

        Міжособистісні конфлікти - обов'язкова частина життя кожної людини, її діяльності та стосунків. Їх неможливо уникнути, вони потребують осмислення і свого конструктивного розв'язання. Для цього варто дотримуватись наступних умов:

1. Визнання за іншим права на власну думку, повага до його  точки зору.

2. Уміння вислухати опонента, не перебиваючи його.

3  Уміння встановити спільні підходи, точки зору у взаєминах.

5. Прояв витримки, самовладання, вихованості.

6. Намагатися завжди об'єктивно оцінювати людей з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей та можливостей.

7. Уміння бути об'єктивним і самокритичним у конфліктній ситуації.

Без_названия.jpeg

        Перебіг і результат конфлікту залежить від стратегії поведінки опонентів в конфліктах:

        Компроміс (золота середина) – це часткове задоволення інтересів обох сторін у протидії. Він передбачає, що кожна сторона чимось поступається і отримує деякі  вигоди. Компроміс можна розглядати лише як проміжний етап у пошуку спільного для обох сторін рішення без остаточного вирішення існуючих протиріч.

3_st.jpg

        Співпраця. Вибираючи цю стратегію, учасники прагнуть вирішувати конфлікти так, щоб були задоволені інтереси всіх сторін. Цей спосіб вирішення суперечностей можна вважати найбільш конструктивним і сприяє розвитку взаємоповаги, розуміння та довіри, тим самим роблячи відносини більш міцними та стабільними.

images.jpeg

        Уникнення. Характеризується самоусуненням, ігноруванням проблеми. Ця стратегія може бути корисною, коли тема конфлікту не дуже важлива, або коли немає необхідності підтримувати тривалі відносини з іншою стороною. Але у довгострокових стосунках важливо відкрито обговорювати всі проблемні питання, а уникнення наявних труднощів призведе лише до накопичення невдоволення та напруги.

        Протистояння (суперництво, конкуренція) Характеризується активною боротьбою індивіда за свої інтереси, бажанням виграти суперечку будь-якою ціною. Це своєрідне змагання, де кожна сторона використовує всі наявні інструменти для досягнення своїх цілей. З метою доведення правильності обирається  метод, який найбільш ефективно впливає на опонента у цій конкретній суперечці. Для цього опоненти можуть застосовувати агресію по відношенню до іншого.

images_1.jpeg

 

        Пристосування. Дії індивіда спрямовані на збереження й відновлення сприятливих відносин з опонентом; характеризується згладжуванням суперечностей за рахунок поступок власним інтересам. Використання цієї стратегії ґрунтується на зниженні своїх домагань і прийнятті позиції опонента і, фактично, є принесенням у жертву власних інтересів заради іншого.

        Важливо пам'ятати, що конфлікти свідчать про проблеми у стосунках, проте їх вирішення і наслідки цілком і повністю залежать від тих стратегій поведінки, які опоненти обирають.

26249

          Ми говоримо про стрес як щоденний негативний досвід і шукаємо способи його подолання. Що ж стоїть за словом "стрес" і чи є  поради з його зменшення? Що відбувається в організмі під час стресової реакції?

          На всі ці питання студентам Криворізького державного педагогічного університету надала відповіді доктор психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології Когут Олександра Олександрівна, 10 квітня 2024 року за організацією психологічної служби психолог провела тренінг на тему: "Базові навички стресменеджменту".

    зображення_viber_2024-04-10_15-50-28-226.jpg    зображення_viber_2024-04-10_15-13-20-948.jpg

         Тренінг складався з декількох блоків, в першому блоці психолог розповіла теоретичні знання про стрес, стресостійкість, види стресу, стресові ситуації, ознаки стресу та стадії.

      зображення_viber_2024-04-10_15-50-56-411.jpg  зображення_viber_2024-04-10_15-55-57-518.jpg

          В другому блоці студенти засвоїли навички стабілізації стану,  опанування негативними образами, бурею емоцій, деструктивними думками. Опрацювали проблемну ситуацію за методикою ASIST. Обговорили питання стресу та його наслідків.

зображення_viber_2024-04-10_15-55-57-466.jpg

 зображення_viber_2024-04-10_15-50-56-562.jpg         зображення_viber_2024-04-10_15-13-19-398.jpg

зображення_viber_2024-04-10_15-55-10-983.jpg

26076

      26 Березня 2024 року на базі Криворізького державного педагогічного університету відбувся тренінг-семінар з метою підвищення обізнаності студентів з кейс-менеджменту, гендерно-зумовленого насильства та стресостійкості. Тренінг провела Міжнародна гуманітарна організація Save the Children.

зображення_viber_2024-03-27_09-39-17-879.jpg       зображення_viber_2024-03-27_09-40-31-093.jpg 

      Save the Children працює в Україні з 2014 року, передусім у сферах захисту дітей, освіти та подолання дитячої бідності, реагуючи на гуманітарну кризу надзвичайними інтервенціями та зосереджуючи увагу на найбільш вразливих групах населення, що постраждали від конфлікту на сході України.

      Студенти КДПУ дізнались про «Основи кейс-менеджменту»: поняття, основні етапи, критерії уразливості, типи ризику.

зображення_viber_2024-03-27_09-58-18-211.jpg

       Друга частина тренінгу була присвячена гендерно-зумовленому насильству: поняття, приклади, види.

зображення_viber_2024-03-27_09-39-17-797.jpg

       Остання частина тренінгу була про стрес, види стресу, стресостійкість.

зображення_viber_2024-03-27_09-39-17-763.jpg

25771

         Зображення_WhatsApp_дата__2024-03-19_о_11.26.27_ae857ef3.jpg

          Щорічно третього вівторка березня відзначається Всесвітній день соціальної роботи.

          Це Свято започаткувала Міжнародна асоціація шкіл соціальної роботи сумісно з Міжнародною федерацією соціальних працівників в 1983 році.

          Метою Всесвітнього дня соціальної роботи є привернення уваги влади та суспільства до проблеми соціальної незахищеності, обмін досвідом у питаннях соціальної роботи та розвиток соціальної сфери.

          Світ не стоїть на місці, і соціальна робота адаптується до нових викликів і потреб суспільства. Від кліматичних змін до міграційних криз, соціальні працівники стикаються з різноманіттям завдань та непростих ситуацій, в яких вони повинні виявляти гнучкість та інноваційність у своїх підходах.

          Кожен з нас може зробити свій внесок у визнання та підтримку соціальної роботи: від волонтерства і організації благодійних подій до участі у обговореннях та сприяння ініціативам, здатним покращити умови та ресурси для соціальних працівників.

25597

                 Кількість людей, які борються з хронічним стресом, неухильно зростає. Сильна психічна напруга супроводжує нас щодня і згубно позначається на здоров’ї. Найбільш поширені наслідки від стресу є проблеми зі сном, труднощі з концентрацією уваги, втома.

                 Стрес – це реакція на події чи подразники із зовнішнього середовища, що порушують баланс тіла та потребують від нього пристосування до нових умов. Джерела стрессу:

  • - спосіб життя,
  • - брак часу,
  • - надмірні вимоги інших
  • - проблеми зі здоров’ям.

                Враховуючи теперішню ситуацію є загроза, що молодь може знімати стрес та напругу шляхом вживання алкоголю та наркотиків. Тому, задля попередження виникнення проблеми алкогольної та наркотичної залежності серед молоді в майбутньому, пропонуємо вам  лекцію «Вся правда про наркотики», яку читає діючий військовий ЗСУ Валерій Маркус та електронну брошуру «10 точних фактів про наркотики»

Screenshot_2023-12-19-13-43-45-123_com.google.android.apps.docs.jpgScreenshot_2023-12-19-13-44-00-190_com.google.android.apps.docs.jpg

 

Більш детально з брошурою можна ознайомитись за посиланням посиланням

24145

          У грудні місяці проведено онлайн-виховний захід на тему «Тривожність та способи підвищення стійкості до неї». Його мета – розширення уявлень про тривогу і тривожність (визначення відмінностей між ними); формування практичних знань про способи їх контролю у стресовому стані, оволодіння навичками і копінг - стратегіями проти тривожної поведінки. Прийняло участь понад 50 студентів КДПУ.

тривожність.jpgТривожність – це сукупність почуттів страху та занепокоєння, які можуть призводити до певних фізичних проявів. Наприклад, до прискореного серцебиття та надмірного потовиділення.

             Симптоми тривожності

- Постійний страх або занепокоєння

- Дратівливість, тривожне очікування поганого

- Дискомфорт при зоровому контакті, тихе мовлення

- Болі в животі або головний біль

- Тремтіння у м'язах, постійна втома

- Проблеми зі сном, труднощі з концентрацією

тривожність2.jpg5 простих та ефективних способів, які допоможуть опанувати себе при тривожності:

-         Глибоке дихання

-         Фізична активність

-         Використання ароматерапії

-         Прийняття найгіршого

копинг.jpg Копінг (від англ. coping  – долати) – психологічна стратегія та спосіб подолання людиною стресової ситуації.

Копінг-стратегії – це способи психологічної діяльності та поведінки, що виробляються свідомо, і спрямовані на подолання стресових та важких побутови ситуацій. Головне завдання копінгу – забезпечення  й підтримка благополуччя людини, її фізичного стану, психічного здоров‘я та соціальних відносин.

         Стратегії копінгу:

-      Стратегія вирішення проблем

-      Стратегія пошуку соціальної підтримки

-      Стратегія уникнення.

24111

thumb_32.jpg З 27 вересня по 01 жовтня в нашій державі стартував Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу. У рамках Тижня в КДПУ був проведений виховний захід на тему «Стоп – булінг!!!»

                 Питання психологічного супроводу студента, збереження його здоров’я та психологічного благополуччя в освітньому середовищі є одним пріоритетних напрямків в процесі виховання молоді. Через загострення суспільно-політичної ситуації в Україні, посилення соціальної напруженості, розгортання інформаційних протистоянь створюється платформа для поширення булінгу саме серед студентів. Тому важливим завданням сучасних закладів освіти є визнання існування проблеми булінгу та створення безпечного освітнього середовища для профілактики та боротьби з негативними соціально-психологічними  наслідками цього явища.

                                 thumb_20.jpg                                                                        

                                                                                                                     

          Булінг – агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї особи або групи людей щодо іншого, яка супроводжується постійним фізичним та психологічним тиском. Булінг виявляється у різних формах: вербальній, фізичній, соціальній. Ознаками фізичного булінгу є стусани, побиття, штовхання. Соціальне третирування пов’язане зі створенням напруженої атмосфери для навчання з метою формування зверхнього ставлення групи  до аутсайдера, повного (часткового) ігнорування (бойкот). Проявами вербального (невербального) булінгу можуть бути  ворожа міміка чи жестикуляція, образливі прізвиська; насміхання над виглядом, погрози, приниження і т.д.

                                       thumb_11.jpg

          Треба зауважити, що булінг відрізняється від звичайної сварки повторюваністю вчинення різних форм насильства і цькування по відношенню до жертви, наявністю дисбалансу сили між кривдником і жертвою, що унеможливлює припинення булінгу без втручання сторонніх осіб.

3333.jpg                                                                 thumb_5.jpg                          

          З метою запобігання проявів булінгу в освітньому середовищі ефективною є просвітницька робота серед студентів, яка проводиться в формі виховних заходів, спрямованих на інформування про причини та наслідки булінгу; формування загальнолюдських моральних цінностей, толерантності та навичок соціально – нормативної взаємодії; заміну агресивної поведінки на асертивну; повагу до  прав і свобод іншого.

                                   Без_названия.jpeg

          Відповідно до плану роботи психологічної служби був проведений  захід у якому прийли участь студенти психолого–педагогічного факультету, факультету дошкільної та технологічної освіти, факультету іноземних мов. Його основною метою було підвищення рівня обізнаності студентів щодо причин та наслідків булінгу в освітньому середовищі і способах його протидії.

 зображення_viber_2023-10-06_09-07-56-544.jpg          зображення_viber_2023-10-06_09-06-07-937.jpg

                              зображення_viber_2023-10-06_09-08-36-441.jpg

                                        

23394

ПОРЯДОК ВІДРАХУВАННЯ

НЕПОВНОЛІТНІХ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

Відрахування – припинення статусу здобувача вищої освіти, прав та обов’язків особи, що здобуває вищу освіту.

Підстави для відрахування студента:

  • - власне бажання;
  • - переведення до іншого навчального закладу;
  • - невиконання вимог індивідуального навчального плану;
  • - порушення умов договору (контракту), укладеного між закладом вищої освіти та особою, яка навчається, або фізичною (юридичною) особою, яка оплачує таке навчання;
  • - інші випадки, передбачені законодавством.

          Відрахування неповнолітніх студентів здійснюється відповідно до п.15 наказу Міністерства освіти і науки України від 15.07.1996 року №245 «Про затвердження Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів освіти», за погодженням зі службою у справах дітей місцевих органів виконавчої влади. Більш детально можна ознайомитися тутвідрахування неповнолітніх

 

22906

         

          16 червня 2023 року за організацією психологічної служби та  #StudHub відбулося тренінгове заняття на тему: «Стресостійкость». Тренінг провела доктор психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології Когут Олександра Олександрівна. В тренінгу приймали участь студенти пільгової категорії Криворізького державного педагогічного університету.

когут_і_студенти.jpg

           В Інформаційному блоку відбулась міні-лекція психолога про поняття стресу, його ознаки і стадії.

16.06.2023.jpg

          В практичному блоці були застосовані техніки подолання стресу, а саме: вправа «Заземлення», вправи на кордони тіла, вправа переглянути картинку і пригадати особисту метафору стійкості, техніка «Десенсибілізація та репроцесуалізація рухом очей», техніка «Дихання 4-7-8», техніка «Я шпигую за усім червоним»,  вправа медитація та ін.

16.06.23.jpg

22690

Перелік документів для оформлення соціальних стипендій студентам пільгових категорій КДПУ

Для отримання соціальної стипендії звертайтесь до соціального педагога для написання заяви
та надання документів, що засвідчують пільгу.

 

Перелік пільгових категорій студентів та документів для призначення соціальної стипендії студентам, які навчаються на денній формі за державним замовленням.

 

Документи для всіх категорій:

1.    Заява;

2.    Копія паспорта (1, 2 сторона);

3.     Витяг з реєстру територіальної громади, який містить відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання особи;

4.    Копія ідентифікаційного коду.

Документи для категорії:

 

1. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, та особи з їх числа у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення вищого навчального закладу, а також студенти(курсанти) вищого навчального закладу, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків:

1.        Копія рішення органу опіки та піклування про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, або витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

2.        Копія свідоцтва про смерть батьків (або одного з них) та / або копія рішення суду про позбавлення батьківських прав (обох батьків або одного з них);

3.        Якщо особу виховувала одинока матір додається витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

2. Особи, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли/ оголошені померлими, загинули або пропали безвісти):

1.        Довідка, видана державним підприємством, на яке покладено функції Національного інформаційного бюро, за формою, встановленою Мінреінтеграції, яка містить відомості про батьків, які є військовополоненими (перебувають у полоні держави-агресора)/позбавленими особистої свободи (затримані,  взяті у заручники) органами влади держави-агресора);

2.        Документ, що підтверджує загибиль батьків, виданий військовим формуванням, правоохоронним органом спеціального призначення;

3.        Копію свідоцтва про смерть батьків;

4.        Копію рішення суду про оголошення батьків померлими;

5.        Копію рішення суду  про визнання батьків безвісно відсутніми/витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (до початку його функціонування – витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань), що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про те, що батьки перебувають у розшуку як зниклі безвісти за особливих обставин або визнані такими, що зникли безвісти за особливих обставин;

6.                Якщо особу виховувала одинока матір додається витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

3. Особи, які мають право на отримання соціальної стипендії, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:

1.                Копія посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи.

ПриміткаДо цієї категорії студентів відносяться особи, зазначені у статтях 20-22 і 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

4. Шахтарі, які мають стаж підземної роботи не менше як три роки:

1.    Довідка з гірничого підприємства про стаж підземної роботи (оригінал).

5. Особи, які стали студентами протягом трьох років після здобуття базової та/або повної загальної середньої освіт, батьки яких є шахтарями, що мають стаж підземної роботи не менше 15 років або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві, чи стали інвалідами I або II групи:

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Довідка з гірничого підприємства про стаж підземної роботи (оригінал);

3.    Акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 (для батьків – інвалідів);

4.    Копія довідки МСЕК (для батьків-інвалідів);

5.    Копія про смерть батька (матері).

ПриміткаУ разі неможливості подання особами, зазначеними у пунктах 2 і 3, довідки з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи подається довідка з Пенсійного фонду України із зазначенням стажу підземної роботи.

6. Особи, визнані учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій, та їх діти (до закінчення навчання у вищому навчальному закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Копія посвідчення посраждалого учасника Революції Гідності встановленого зразка;

3.    Копія посвідчення учасника бойових дій;

4.    Довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України або копію довідки про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійсення.

7. Діти, один з батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту, або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту (до закінчення навчання у вищому навчальному закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Копія свідоцтва про смерть батька(матері);

3.    Копія довідки або посвідчення встановленого зразка члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

4.    Довідки або посвідчення члена сім'ї загиблого (померого) ветерана війни встановленого зразка.

 

  1. Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи (до закінчення навчального закладу, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):

1.    Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

9. Особи, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей:

1.        Копія розпорядження Кабінету Міністрів України про призначення соціальної стипендії Верховної Ради України.

10. Діти-інваліди та особи з інвалідністю I – IIІ групи:

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Копія медичного висновку про дитину – інваліда віком до 18 років, або копія довідки МСЕК (звернути увагу на який період видано довідку);

3.    Копія пенсійного посвідчення (у разі наявності).

11. Студенти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»:

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Довідка органу соціального захисту населення про призначення сім’ї допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (звернути увагу на який період видано довідку, як правило – на 6 місяців).

12. Особи з інвалідністю внаслідок війни та їх діти (до закінчення навчання у вищому навчальному закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Копію посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни встановленого  зразка.

 

13. Діти,загиблих, померлих (пропав безвісти)учасників Революції Гідності, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни або Захисників і Захисниць України (до закінчення навчання у вищому навчальному закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):

1.    Копія свідоцтва про народження;

2.    Свідоцтво про смерть батька (матері);

3.    Довідки або посвідчення члена сім'ї загиблого/посвідчення члена сім'ї загиблого Захисника чи Захисниці України встановленого зразка.

14. Особи, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення (до закінчення навчання у закладі освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 роки):

1.    Витяг з реєстру територіальної громади, який містить відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання особи.

 

Примітка Такі особи набувають право на соціальну стипендію, якщо в день звернення за її призначенням населений пункт, в якому вони проживали на момент зарахування до закладу освіти, віднесено до переліку населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування.

 

Примітки:

1.    Для отримання соціальної стипендії треба написати заяву в соціального педагога.

2.    Соціальні стипендії призначаються студентам (курсантам), які за результатами навчального семестру не мають академічної заборгованості, незадовільних результатів навчання, включені до рейтингу успішності.

3.    Студентам категорій, зазначених у пунктах 3-14, які набувають право на отримання академічної стипендії, надається один вид стипендії за їх вибором згідно з письмовою заявою.

4.    Соціальна стипендія виплачується з місяця подання заяви.

Психологічна служба КДПУ

Соціальний педагог – 3 поверх, ауд. 318-а

Практичний психолог – 4 поверх, праве крило.
(головний корпус університету –
просп. Гагаріна 54)
https://kdpu.edu.ua/sotsialno-hromadska-diialnist/psykholohichna-sluzhba/novyny.html


e-mail: [email protected]

 

22672
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша