Кафедра хімії та методики її навчання
Природничий факультет
У четвер 20 квітня відбувся анонсований онлайн майстер-клас  "Місце хімічних задач у сучасній методиці навчання хімії". До участі у заході було запрошено майбутніх вчителів хімії – студентів, для яких спеціальність Середня освіта(Хімія) є основною або додатковою. Всього у заході взяли участь 26 студентів природничого факультету (представники груп ХІм-22, БХм-22, ХІ-19, ХІск-20, ХІ-20, БХ-19, БХск-20).
   
   
Майстер-клас проводила справжній професіонал-практик з величезним досвідом у галузі методики навчання хімії – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, директорка Криворізького Тернівського ліцею Гавдан Антоніна Миколаївна. Майстер клас мав логічні 4 частини:
1) нормативна база освітнього процесу, 10 ключових компетентностей учнів, 3 ключові вимоги до вчителя;
2) класифікація типів хімічних задач, їх місце у структурі шкільного курсу та програми, взаємопов'язаність та логічне наслідування;
3) власний досвід вчителя-методиста у роботі з учнями 11 класів: форми, методи, джерела пошуку змісту хімічних задач, дотримання академічної доброчесності, заохочення до навчання учнів, вибудова особистісної учнівської траєкторії зростання впродовж семестру, плюси та мінуси дистанційної освіти, прийоми відслідковування рівня академічної доброчесності у роботах учнів, приклади конспектів до уроків, робота у електронному журналі;
4) запитання та відповіді.
   
   
Студенти активно взяли участь у останній частині майстер-класу і задали значну кількість запитань, серед яких особливо запам'ятались: "Що мала на увазі лекторка, говорячи про ХАРИЗМУ вчителя?", "Які форми переконання чи пояснення можуть бути застосовані у випадку, коли учень демонстративно озвучує, що йому розв'язувати хімічні задачі в житті не знадобиться?", "Як ви підтримуєте зацікавленість учнів до вирішення хімічних задач?", "Як ви аргументуєте необхідність їх розв'язання?", "Які особливості вирішення хімічних задач учнями з різним рівнем підготовки?", "Як, на вашу думку, дистанційна форма навчання впливає на розвиток вміння учнів вирішувати розрахункові задачі, експериментальні задачі?" Антоніна Миколаївна мужньо відповідала на всі запитання допитливої молоді. Оскільки дехто із присутніх студентів уже розпочав свій професійний шлях вчителя, то їм було особливо цікаво спілкуватись із досвідченою колегою.
   
   
Усі учасники майстер-класу, а також весь колектив кафедри хімії та методики її навчання щиро вдячні Антоніні Миколаївні за участь, за небайдужість та щирість, за бажання ділитись власним досвідом та умінням цей досвід презентувати, а також сподіваємось і на подальшу плідну співпрацю!
22215
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31