25 березня 2024 року відбулася оперативна нарада при ректорові університету, у якій узяли участь проректори, декани факультетів, заступник завідувача навчально-методичного відділу, головний бухгалтер та голова профкому університету. Під час наради обговорено питання про підготовку проєкту освітньо-професійної програми «Технології. STEM освіта. Робототехніка», а також про участь студентів університету в реалізації проєкту з подолання освітніх втрат.

З першого питання наради виступила Кулінка Ю. С., декан факультету педагогічної освіти, яка висвітлила пропозиції щодо підготовки проєкту освітньо-професійної програми бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 014.10 Середня освіта (Технології) і зауважила, що підготовка майбутніх учителів технологій потребує сучасних підходів. Окрім того, Юлія Сергіївна детально проаналізувала модельні програми «Технології» (5-6 та 7-9 класи), а також акцентувала увагу на впровадженні в шкільній практиці міжгалузевих інтегрованих курсів («Робототехніка», «STEM»).

В обговоренні взяли участь проректори, декани та голова профкому університету.

Підсумовуючи обговорення, ректор Шрамко Я. В. наголосив, що підготовка проєкту освітньо-професійної програми за спеціальністю 014.10 Середня освіта (Технології) має відбуватися за процедурою, визначеною нормативною базою університету.

Також під час наради виступила Цоуфал Л. С., керівник виробничої практики університету, яка поінформувала присутніх про те, що департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради за підтримки міжнародної організації «ЮНІСЕФ» започатковано реалізацію проєкту з подолання освітніх втрат для учнів закладів загальної середньої освіти з окремих предметів (початкова освіта, математика, українська мова, англійська мова). Любов Сергіївна повідомила, що в рамках реалізації проєкту в 27 міських освітніх закладах створено навчальні групи та розпочато проведення додаткових занять для учнів. Міський департамент освіти і науки запропонував долучити студентів старших курсів до участі в проєкті як помічників учителів.

Цоуфал Л. С. висловила думку про доцільність участі в проєкті студентів 3-го курсу бакалаврату та 1-го курсу магістратури, запропонувала розглянути можливість зарахування результатів участі в проєкті як виконання завдань виробничої педагогічної практики.

В обговоренні взяли участь перший проректор та декани факультетів. Оксана Андріївна Остроушко зауважила, що участь студентів у такому проєкті дозволить їм реалізувати індивідуальну освітню траєкторію, сприятиме формуванню практичних умінь і навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності.

Підсумовуючи обговорення, ректор Шрамко Я. В. зазначив, що особливості участі студентів університету в реалізації проєкту з подолання освітніх втрат буде визначено окремим наказом по університету.

У різному виступили:

  • Остроушко О. А., перший проректор, яка повідомила присутнім про можливість опанування курсу з подолання освітніх втрат на платформі «Освіторія»;
  • Гаманюк В. А., проректор з наукової роботи, яка поінформувала про можливість подання інформації про здобувачів вищої освіти, які бажають взяти участь в академічній мобільності в Нідерландах.
25852
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31