З 19 березня 2022 року функціонує телеграм-бот Info Science Bot для оперативного інформування науковців, інноваторів та стартапів про новини та можливості. Подробиці на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 121
Сьогодні, 20 січня 2023 року, у Міністерстві освіти і науки України відбувся брифінг щодо узгодженої МОН, Комітетом ВРУ з питань освіти, науки та інновацій і УЦОЯО моделі вступу до закладів вищої освіти у 2023 році. Детальніше – на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 150
23 грудня 2022 року за № 1669/39005 в Міністерстві юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України від 11 листопада 2022 року № 1006 «Деякі питання розміщення державного (регіонального) замовлення, поєднання спеціальностей (предметних спеціальностей), спеціалізацій та присвоєння професійних кваліфікацій педагогічних працівників закладами фахової передвищої, вищої освіти». Наказ унормовує низку актуальних питань, що стосуються підготовки педагогічних працівників, повідомляє прес-центр МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 473
Міністерство освіти і науки України підготувало до громадського обговорення проєкт Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2023 році. Зауваження та пропозиції до проєкту прийматимуть у формі порівняльної таблиці до 27 грудня 2022 року на електронну пошту: [email protected] (Леонтьєва Ольга, державний експерт експертної групи з питань вищої освіти та освіти дорослих директорату фахової передвищої, вищої освіти, тел. (044) 481-32-67). Деталі – на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 250
Міністерство освіти і науки України запрошує заклади освіти та інші організації, які працюють у сфері освіти, молоді та спорту, взяти участь у конкурсах проєктів програми ЄС «Еразмус+» 2023 року. «Еразмус+» є інструментом упровадження реформ для розбудови європейського освітнього простору та виконання домашнього завдання у сфері освіти України на шляху вступу до ЄС. Подробиці на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 167
Національна академія наук (NAS) США та Польська академія наук (PAN) оголосили конкурс щодо створення українських дослідницьких груп. Кожна група отримає 600 тис. доларів за три роки роботи. Програма відкрита для науковців з українським громадянством та дослідників, які працюють в українських наукових підрозділах станом на 24 лютого 2022 року. Учені зможуть працювати дистанційно, зокрема перебуваючи в Україні. Детальніше – на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 219
8-9 грудня 2022 року відбудуться онлайн-воркшопи з дизайн-мислення за моделлю Стенфордської школи. Захід буде корисний для підприємців та науковців, авторів та авторок deep-tech стартапів і наукових розробок, інноваторів та представників бізнесів. Кількість місць обмежена. На учасників і учасниць чекає лекція з дизайн-мислення, робота в командах, презентація прототипів наукомістких продуктів. Реєстрація відкрита до 6 грудня 18:00 за посиланням, повідомляє прес-центр МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 211
Організація «INSCIENCE» та компанія «Yes&Design» за підтримки Міністерства освіти і науки України запрошують на серію воркшопів «Innovation Driver», які розпочинаються 26 листопада 2022 року. Захід створено для підприємців та науковців, авторів deep-tech стартапів і наукових розробок, інноваторів та представників бізнесу. Головна мета воркшопів «Innovation Driver» допомогти налагодити ефективну співпрацю між наукою та бізнесом для якнайшвидшого відновлення України. Реєстрація відкрита за посиланням. Деталі – на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 213
Для підтримки, популяризації науки, створення додаткових можливостей проведення ученими фундаментальних і прикладних наукових досліджень, та науково-технічних розробок з пріоритетних напрямів розвитку науки та техніки на офіційному сайті МОН зібрано інформацію про актуальні конкурсні пропозиції. Подробиці на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 278
9 листопада 2022 року в День української писемності та мови розпочинається ХХІІІ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика. Детальніше – на сайті МОН.
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 397