Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Одним із напрямів впровадження STEM-освіти в навчальний процес є мейкерство (DIY-підхід). Тому під час вивчення курсів «Аналітична геометрія», «Диференціальна геометрія і топологія» студентипід керівництвом старшого викладача кафедри математики та методики її навчання Дерези І.С. створюють інструменти для побудови ліній другого порядку (зокрема, еліпсограф, інструмент для побудови еліпса механічним способом тощо), каркасні моделі поверхонь другого порядку та їх перерізів, паперові моделі многогранників. Це сприяє більш глибокому засвоєнню тем відповідних курсів, та дає навички та досвід мейкерства для майбутньої педагогічної діяльності.

4759

Нинішній освітній простір пропонує безліч шляхів для зростання креативного вчителя. Проте, як не помилитися у виборі, які методи, прийоми та форми навчання обрати для своєї діяльності? Ці питання завжди хвилюватимуть педагога, який прагне самовдосконалення й професійного зростання. У наш час неможливо працювати за шаблоном.

prida4a6

Про те, як учитель повинен віднайти свій унікальний шлях у роботі, виробити систему, що допоможе виховувати талановитих і здібних учнів, а також надасть стимул для його ж розвитку, бесідуємо з вчителем математики та інформатики Криворізької педагогічної гімназії, кандидатом педагогічних наук Тетяною Придачою. Вона випускниця фізико-математичного факультету у 2010-му році.

 – Проект «Менеджмент молодого спеціаліста» розроблений мною сумісно з вчителем математики нашої гімназії, вчителем вищої категорії, вчителем-методистом Ольгою Іванівною Євстігнєєвою, – розповідає Тетяна Василівна. – Він є певною дорожньою картою педагогічного зростання молодого вчителя в умовах сучасної школи, втіленням девізу гімназії «Ми дбаємо про майбутнє України». Створена дорожна карта – це не розроблений в найдрібніших деталях точний шлях до професійного зростання молодого спеціаліста. Це певна система складових, які можуть стати орієнтиром в його діяльності. Нам надзвичайно приємно повідомити, що даний проект став переможцем міського конкурсу «Молодий вчитель – вчитель-наставник».

– Як працюється молодому вчителю в одному з кращих загальноосвітніх закладів міста?

2291

31 травня о 14.40 викладачам Криворізького державного педагогічного університету досвід використання мультимедійної дошки в підготовці майбутніх учителів презентувала доцент кафедри математики та методики її навчання Тетяна Григорівна Крамаренко.

Присутні мали змогу ознайомитися з технологією розробки уроків для дошки InterWrite, яка використовується в ауд. 314, переглянути  і "взяти участь" у проведенні низки уроків, які розробляли студенти спеціальності "Математика" в рамках вивчення курсу "Інформаційно-комунікаційні засоби навчання математики" з використанням програмного забезпечення для цієї дошки. А також ознайомитися з можливостями організації роботи "Школи у хмарах" на сервісах LearningApps та GeoGebra, переглянути низку наочностей, створених з використанням цих сервісів не лише для вивчення математики, але й інших навчальних предметів. Цікаво було присутнім дізнатися, як за допомогою програмного забезпечення для мультимедійної дошки записати скрінкасти, які на сьогодні набувають популярності в мережі YouTube, при розробці відкритих електронних навчальних курсів тощо, на скільки зручно подавати через мультимедійну дошку розробки уроків з бібліотек електронних наочностей, рекомендованих МОН для використання у школі. 

Присутні  висловлювали побажання  вдосконалювати уміння використовувати мультимедійну дошку в навчанні.

2043

20170303 095201Станція математики "Розумники і розумниці"

 

1350

2016majsterklas1Переможці міського та обласного турів конкурсу «Учитель року-2016» зустрілися зі студентами спеціальності 014.04 Середня освіта. Математика. Про їх досвід роботи, досягнення повинні дізнаватися інші вчителі шкіл міста, на позитивних прикладах навчатися студенти - майбутні педагоги.

Про те, що до такої практики є значний інтерес, що криворізькі педагоги хочуть вчитися навчати по-новому, свідчить і кількість присутніх, які побували на майстер-класах по використанню в навчанні школярів і студентів мультимедійних засобів, Інтернету. Такі майстер-класи для студентів і викладачів фізико-математичного факультету, а потім і для вчителів математики криворізьких шкіл в стінах Криворізького державного педагогічного університету були проведені переможцем міського конкурсу "Учитель року-2016" в номінації "Математика" Анною Валеріївною Дрибас, призерами обласного туру конкурсу Наталією Сергіївною Габзовскою та Іриною Миколаївною Шабелян.

373

 

2014intel6Викладачі фізико-математичного факультету Т.Г. Крамаренко та І. С. Мінтій побували на тренінгу за 10-ю версією програми «Intel Навчання для майбутнього», який проходив у місті Луцьку на базі Луцького педагогічного коледжу. 

Представники від Microsoft в Україні проводять підготовку майбутніх тренерів і для вищих навчальних закладів.  Подібний тренінг, але ще за 3-ю версією програми, проходив у нашому університеті для викладачів у 2005-му році. Тоді пройти тренінг змогли пройти 12 викладачів нашого навчального закладу. Пізніше було проведено ще один тренінг, але вже нашими підготовленими тренерами.

165

utschitelroku1Обласний тур престижного конкурсу на звання «Учитель року-2016» проходив у номінаціях «Математика», «Англійська мова», «Історія», «Захист Вітчизни» (вперше). У ньому взяли участь більше ста переможців першого туру. Фінальний етап з математики та «Захисту Вітчизни» проводився в Дніпропетровську, з історії - в Кривому Розі на базі навчально-виховного комплексу № 35 «Загальноосвітня школа - багатопрофільний ліцей" Імпульс"», з іноземної мови - в Марганці. 


Про хід захоплюючого змагання розповідає голова журі конкурсу з математики, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики та методики її навчання Криворізького педагогічного університету Тетяна Григорівна Крамаренко.

160
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31